piątek, 11 października 2013

WYZWANIE FOTO - Październik - Dzień 5

Co dziś za mną chodzi? Kuleczki kokosowe z chińskiej knajpy. Basen, tak, popływałabym sobie. I poszła na zakupy ciuchowe (pójdę później, ale po jadło i napitek..). Jest jeszcze jedna rzecz, która CHODZI ZA MNĄ od kilku tygodni. Lolita.


Odkąd pierwszy raz zabrałam się za lekturę tej książki, stała się ona towarzyszem moich podróży na Kaszuby, czasoumilaczem wakacyjnym. Czytam ją co roku. W tym jeszcze tego nie zrobiłam i ilekroć spojrzę na jej niebieską okładkę, dźga mnie w żebra poczucie winy. Lolito, obiecuję, przeczytam! :)


5 komentarzy:

  1. oooo genialny pomysł, jedna z moich najulubieńszych książek, do tego super foto- rządzisz !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie czytałam tej książki, ale może w najbliższym czasie, kto wie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś widziałam film ale jednak nie przemówił do mnie, więc książki się boje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio sporo czytam ale tej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi akurat książka średnio przypadła do gustu, ale również mam książki, które czytam po kilka razy:)

    OdpowiedzUsuń