środa, 9 października 2013

WYZWANIE FOTO - Październik - Dzień 3

ULUBIONY GADŻET - długo nie mogłam się zdecydować, większość gadżetów, które mam, są w jakiś sposób usprawiedliwione, a nadane im funkcje sprawiają, że z gadżetów stały się palcami u mej prawej ręki ;p


Czytam właśnie Dziewczynę z sąsiedztwa Jack'a Ketchum'a - pomijając przedmowę Kinga, która jest cholernym spoilerem (kto ją w ogóle umieścił na początku książki!?), jestem pod ogromnym wrażeniem i już drugi raz wybiegałam w popłochu z tramwaju, bo tak się zaczytałam, że zapomniałam o całym świecie :)

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Myślę, że moje oczy umarłyby po 30 min :D
      Próbowałam kiedyś czytać na telefonie, brr.

      Usuń
  2. ooo genialny gadżet! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez Kindle to już nie da się żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie Kindle to najlepszy gadżet ever! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy ja się doczekam swojego Kindla :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kidle to moja prawa ręka :P Kocham, uwielbiam i nie wiem jak sobie radziłam bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gadżet pierwsza klasa :) mój ulubiony :D
    z niecierpliwością czekam na nowe zdjęcia bo coś czuje, że mamy dużo wspólnego

    OdpowiedzUsuń