czwartek, 10 października 2013

WYZWANIE FOTO - Październik - Dzień 4

Dziękuję za Wasze komentarze pod poprzednim zdjęciem! Przybijam wirtualne high-five z każdym, komu to małe urządzenie sprawia tyle radości, co mi - choć dalej uważam, że papierowe wydania są najlepsze, to mój kręgosłup twierdzi, że Kindle jest jego bliskim przyjacielem. Podziękowania kieruję także w stronę Mężczyzny, w końcu to jego zabawka ;]

Dzisiejszym tematem zdjęcia jest: ŻÓŁTY. Za jakie grzechy, ja się pytam!? Tak, jak w kwietniowej edycji, gdy kolor ten też był na tapecie, tak i dziś miałam ogromny problem ze znalezieniem czegokolwiek w moim otoczeniu.. Także to, co poniżej macie uznać za żółty i już ;p




11 komentarzy:

  1. To jest taki jesienny żółty, a więc najbardziej odpowiedni jak na ten moment :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę naciągane ale będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze Droga Koleżanko, ja uważam to za żółty kolor:) uwielbiam takie koraliczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na miniaturce u Uli te koraliki wyglądały jak krysztłki:) Gratuluję wybrnięcia z tematu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za akceptację mojej interpretacji koloru żółtego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Toż to przecież żółty jak nic. ;-)
    A zdjęcie wyszło Ci cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Kwietniowe wyzwanie było moim pierwszym i pamiętam ten temat się powtórzył - dlatego Ula dostała ode mnie zółtą kartkę ;) http://chwilatylkodlasiebie.blogspot.co.uk/2013/10/47-october-yellow.html

    A to co powyżej uznaje za zółty i już!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia rzecz przed zaśnięciem też się powtórzy - http://natiksidletalk.blogspot.com/2013/02/photo-challenge-february-day-7.html ;p

      Usuń