poniedziałek, 8 kwietnia 2013

PHOTO CHALLENGE - April - Day 1

Zeszłotygodniowe przypomnienie sobie o posiadaniu aparatu fotograficznego i pojawienie się tematów na kwietniowe wyzwanie fotograficzne u Uli zaowocowało chętką na zdjęcia, którymi będę Was męczyć przez najbliższy tydzień.

Tematem pierwszego dnia zabawy jest: TWÓJ PROFIL
Mój profil? Dobry żart ;p Próbowałam kombinować z profilem na fejsie i innych serwisach społecznościowych, ostatecznie jednak podjęłam próbę zrobienia sobie zdjęcia z profilu. Efekty były na tyle traumatyczne, że postanowiłam oszczędzić Wam cierpień i pochwalić się półprofilem z głupawą miną :) Enjoy!




11 komentarzy:

  1. Ale Ty masz gładką szyję! To jakiś krem czyniący cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to chyba kwestia pozowania do zdjęcia (to je samojebka, więc wyciągałam rękę, by jej nie było widać :D), szyję traktuję Cetaphilem - jest dobry, ale chyba nie aż tak :)

      Usuń
  2. miło Cię "widzieć", sympatyczne dziewczę z Ciebie tak "na oko" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm... a gdzie ta głupawa mina hihihi :) piękny profil

    OdpowiedzUsuń
  4. żadna tam głupawa mina! piękna kobieta z Ciebie to i piękny profil:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny uśmiech. Optymistyczny profil!

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak pięknie!
    Ja tam nie widzę głupawej miny tylko bardzo przyjazny profil! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, kurcze, dziękuję za te miłe słowa! Zwykle mam minę ponuraka lub prezentuję wszystkie zęby i wszystkie miny pomiędzy wydają mi się nienaturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam łądny profil ładnej dziewczyny z niby głupawą miną.... :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń