piątek, 12 kwietnia 2013

PHOTO CHALLENGE - April - Day 5

Temat piątego dnia stanowił dla mnie największy problem. Jak ukazać bliskość na zdjęciu nie angażując w to ludzi? Może pokazać odległość dzielącą mnie od Mężczyzny - wkleić mapkę z googla? Nieee :) Blisko, blisko.. co może odzwierciedlać słowo BLISKO?

Moja interpretacja może być nieco naciągana, jednak żywcem nie wiedziałam, co uwiecznić na zdjęciu.. Nie chciałam też omijać dnia, wiec wklejam zdjęcie moich koralikowych bransoletek - każdy koralik musi być blisko pozostałych, by razem tworzyły spójną całość, często wzór i cieszyły oko swojej właścicielki.


Usłyszałam dziś cudowny komplement z ust pacjenta, lat 6: Lubię Pani zapach. Przypomina mi mojego ulubionego konia! o.O


13 komentarzy:

  1. piękna branosletka :) cudowna interpretacja :)
    a mały pacjent bardzo uroczy hehe :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcie!
    sama robisz takie cudowności? nie umiem robić biżuterii z koralików, mogę tylko popodziwiać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Padłam po przeczytaniu komplementu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletki śliczne. Komplement mnie rozwalił...

    OdpowiedzUsuń
  5. Najprawdziwszy komplement mężczyzny:) Ale sie uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. komplement cudo! :)) mam 2 konie wiec zapach sobie przypominam hah

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahaha! :-)))

    A zdjęcie super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za wysublimowany komplement! A fotka i bransoletka bardzo udane. Czytałam kiedyś jak to się robi, ale jeszcze nigdy nie próbowałam. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcie, bardzo intrygujące :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koraliki zdecydowanie przykuły moją uwagę!
    Komplement z ust małego pacjenta... BEZCENNY:-)

    OdpowiedzUsuń