poniedziałek, 14 stycznia 2013

Na dobry początek tygodnia!

1. Nowy tydzień zaczęłam nieco masochistycznie i wybrałam się na pobliski koniec świata do promotora :D Spotkanie przeżyłam, choć dalej powtarzam sobie, że będzie dobrze, dam radę, magisterka to jeszcze nie doktorat, nie musi być aż tak cacy! (szkoda, że wiara we własne myśli przychodzi mi nieco gorzej, niż wymyślanie sobie haseł-wspomagaczy..). Trzeba się zabrać do pracy, ot co.

2. Tymczasem pragnę poinformować, że od kilku dni w zakładce KORALIKI kryją się dwie kuleczki, tzw. beaded balls, które plotłam na gwiazdkowe zamówienie i zakładam, że osoby, które miały je dostać już zostały obdarowane, więc i ja mogę się pochwalić. Teraz pracuję nad bransoletką:



3. Mam pytanie do osób, które bytują na blogspocie dłużej niż ja - czy Wam także wtyczka Linkwithin zawieszała się na tych samych notkach? Moja już od jakiegoś czasu poleca jedynie notki: All I want for Christmas is.. oraz Puk, puk! Zawias jakiś, czy to normalne?  Mail do twórców wtyczki, jak widać, rozwiązał problem :)

4. And at last but not least (soł inglisz!), mam 2 obserwatorów! Jupi_2 i dziękuje Wam bardzo! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz