niedziela, 21 lipca 2013

Run For Beata Kraków

W piątek brałam udział w biegu charytatywnym dla Beaty Jałochy (wspominałam o niej jakiś czas temu). Do przebiegnięcia była rundka wokół krakowskich Błoń + dystans do dopełnienia 5 km. Szybciutko potwierdziłam swoją obecność na fejsbuniu i zabrałam się za przygotowania ;p

Darek Jankowicz - http://www.artofmind.pl/pf/run-for-beata/

Przygotowania te ograniczyły się w sumie do zakupu nerki, niestety nie takiej, jaką chciałam i sobie obiecałam w tym miesiącu - stanęło na biedronkowej saszetce na biodra za oszczędne 15zł. Zgrałam też na iPoda kilka energetycznych kawałków.


Na miejsce zbiórki (kamień papieski) dotarłam nieco spóźniona, ominęło mnie kilka grupowych fotek przed oraz przemówienia związane z organizacją. Oj tam ;p Najważniejsze, że zdążyłam na sam bieg i ciekawą rozgrzewkę. Darek Kaczmarski postawił na prostotę. Nie wiem jak inni, ale ja byłam rozgrzana już od samego stania na słońcu, a po tych kilku podskokach oblana potem, więc z wdzięcznością przyjęłam zapewnienia trenera, że będzie delikatnie. I było, jednak trzeba wspomnieć, że właściwie każda partia ciała została rozgrzana - profesjonalista, nie ma co ;p

Po rozgrzewce ustawiliśmy się na alejce - na pierwszy ogień poszły osoby na rolkach i rowerach, trzymające transparent, za nimi ruszyliśmy my, biegacze różnej maści :D Jednak  niezależnie od poziomu umiejętności, prawie każdy przy odliczaniu do startu chwycił się za telefon, Garmin, czy inne cudo do pomiaru czasu. Ja biegłam na iPodzie, bo mój kochany smarkfon raczył z dupy zgubić 60% naładowania i na Błonia zajechałam z 24% baterii... 

3..2..1..START!! Ruszyliśmy, początkowo ślimaczym tempem, ale śledziła nas telewizja (od 2:53) i kilka obiektywów, więc trzeba było trzymać fason ;p Z resztą, potem jak ruszyli, tak goniąc czołówkę poprawiłam swoją życiówkę na 5 km ;p Nim jednak skupiłam się na biegu, miałam małe zderzenie z Panem Policjantem.. raczyłam zawiesi oko i ucho na panu Darku i uwadze mej umknął radiowóz (obstawa meczu na Wiśle) i stojący przy nim panowie w mundurach -.- z całą swoją gracją i impetem wpakowałam się w jednego z nich, gubiąc przy okazji identyfikator - na całe szczęście nie zostałam uznana za zagrożenie, a mój czyn za napaść na funkcjonariusza na służbie, także nie siedzę teraz w areszcie ;p

Co do samego biegu, to pierwszy kilometr, a nawet dwa poszły mi nieźle - to chyba kwestia adrenaliny i całej ekscytacji związanej z udziałem w tym evencie. Na ul. Na Błoniach jest delikatny podbieg, na nim w końcu się zdyszałam, potem zbieg al.Focha, przy kamieniu Piłsudskiego czekają na nas organizatorzy z posiłkiem regeneracyjnym ^^ i znajomi biegnących, doping pełną parą, bo przed nami jeszcze dokładnie jedno okrążenie. Biegnę, łapię w końcu swój rytm, playlista dodaje sił, biorę też pierwszy łyk napoju, bo, mimo wieczorowej pory, gorąco jak skurczybyk! Słońce wali w plecy i pojawia się pierwsza wątpliwość - a co, jak padnę? :D Dobiegam na zakręt i na al. 3 Maja uderza mnie zimne, schłodzone pobliskimi drzewami powietrze -taaaak, tak mi wiej! Kryzys trzyma mnie jeszcze do miejsca, skąd startowaliśmy i powiem Wam, że najbardziej dumna jestem z siebie właśnie w takich momentach - gdy wygrywam walkę rozgrywającą się w mojej głowie i biegnę dalej, choć już 100x chciałam zwolnić/przejść do marszu. Minąwszy kamień papieski szukałam wzrokiem zgubionego identyfikatora, niestety przepadł (może Pan Policjant wziął na pamiątkę? ;p), a po skręcie w Piastowską dostałam takiego powera, że ten ostatni kilometr przebiegłam najszybciej. Na metę dobiegłam z czasem 00:32:38 i już plułam sobie w brodę, że jest gorzej, niż zwykle, ale po zgraniu treningu okazało się, że trasa miała ponad 5 km i wyszło na to, że życiówka pękła, lol..


Po biegu ustawiliśmy się do grupowego zdjęcia, dostaliśmy też owoce, woda lała się strumieniami - jak na te kilka dni przygotowań, organizacja była na wysokim poziomie. Ale co najważniejsze, podczas samego biegu udało się zebrać prawie 3 tysiaki dla Beaty!! Lubię to.

Darek Jankowicz - http://www.artofmind.pl/pf/run-for-beata/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz