sobota, 29 czerwca 2013

Nie zapomnij o mnie!

Czy jest taki blog, na którym w tym tygodniu nie było informacji o Bloglovin'?

Mnie i moją paplaninę możecie śledzić pod linkiem: http://www.bloglovin.com/en/blog/6695165 - do czego, oczywiście, gorąco namawiam moich 23 obserwatorów :p

Jest to też wspaniała okazja do zrobienia porządków w blogowych linkach - dosłownie w każdym zakamarku przeglądarki miałam jakieś linki do ciekawych stron, Waszych blogów, część w obserwowanych, część w Czytanych i masę na starym blogu.. Teraz mam całość w jednym miejscu. 

Życzę Wam udanego weekendu, ja dziś odstawiam balety w tramwaju, a jutro kuruję się dalej. Do poczytania już w lipcu (jak ten czas zapierdziela o.O)!

2 komentarze:

  1. Ja wyszłam z założenia, że nie będę innych od siebie odstraszać kolejnym wpisem-klonem, po prostu wcieliłam bloglovin w życie i można go ujrzeć w pasku bocznym, ot. :-)

    Swoją drogą, ta zmiana na pewno zmusi mnie w końcu do przejrzenia swoich obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bloglovin' od bardzo dawna, ale dopiero teraz cokolwiek się ruszyło :)

      Usuń