sobota, 16 stycznia 2016

Jak wybrać matę do jogi?



1. Poszperaj w necie i przeczytaj tuzin poradników.

2. Odwiedź pobliski sklep sportowy i uznaj, że nic w asortymencie nie spełnia twoich oczekiwań.

3. Poszukaj w sklepach internetowych - zawsze przecież można zwrócić. Po godzinie przed kompem zastanów się, czy na pewno chcesz wydać tyle kasy. Uznaj, że nie chcesz.

4. Podpytaj znajomych joginów i dowiedz się, że nie są zadowoleni ze swoich mat ;p

5. Ponownie zweryfikuj finanse i wmów sobie, że za jakość trzeba zapłacić.

6. Z nowym nastawieniem zrób kolejną rundę po sklepach internetowych. Nie zamów nic.

7. Po kilku kolejnych tygodniach praktyk na karimacie zażycz sobie matę jako prezent urodzinowy.

8. Ciesz się wyręczeniem cię w tym trudnym wyborze oraz nową, idealną matą do jogi!


Wybaczcie mi ten niezbyt pomocny wpis, ale jestem pod ogromnym wrażeniem tego, że w tak pogmatwany sposób weszłam w posiadanie dokładnie takiej maty, jakiej potrzebowałam oraz tego, że Mężczyzna ogarnął, choć z jogą ma tyle wspólnego, co ja ze stolarką. Jestem też pod ogromnym wpływem leków, więc pióro mam dziś zadziwiająco lekkie! :)

Wesolutka N.

1 komentarz:

  1. Uroczy wpis! :D ja myślałam czy ze swojej uczelni nie ukraść maty - dziewczyna prowadząca "body & mind " miała idealne ;D

    OdpowiedzUsuń